zoek apotheek (alleen voor helpdesk medewerkers)

Veelgestelde vragen

Mobiele MML Scanners (TC21) (2)

Volg de onderstaande stappen om deze melding weer weg te krijgen.

  1. Klik op “Grant”
  2. Klik op Grant Permission
  3. Zoek in de lijst naar Managed Home Screen
  4. Zet het schuifje actief
  5. Ga terug naar het hoofdscherm. Er is nu een huisje bij gekomen.
    Dit huisje kunt u verplaatsen door het ingedrukt te houden en vervolgens te verschuiven.
    Middels dit huisje kunt u vanuit elke app terugkeren naar het hoofdscherm.

Servisoft heeft de Track&Trace functionaliteit uitgeschakeld.
Zie hierover ook het bericht op SpeakApp

Dit houdt in dat alle posities niet gerelateerd aan de servilocker komen te vervallen. Hierdoor dient u de werkplekken opnieuw te registreren.
Dit geldt voor zowel alle wifiscanners als pc’s. Het scherm na inloggen op ServiSoft zal er als volgt uit zien:

Nadat u alle benodigde velden heeft ingevuld klikt u op toevoegen en kunt u de ServiSoft functionaliteit met betrekking tot de servilocker weer gebruiken zoals u gewend bent. Dit is o.a. het opzoeken van de positie van een pakketje of het genereren van rapportages. Hier is niets aan gewijzigd.

De onderstaande posities zullen overblijven in ServiSoft:

Er zijn twee werkplekscans waar u zelf wat op kunt (uit)scannen: de splitspositie en handmatig afgeleverd. Op de splitspositie kunt u een pakketje wat te groot is om in z’n geheel in de servilocker te passen splitsen in twee of meerdere pakketjes. Let op: om te splitsen moet deze module wel aan staan.
De positie ‘’Handmatig afgeleverd’’ is te gebruiken wanneer Pharmacom/MML nog geen retourkoppeling heeft met de servilocker.

Voor het registreren van de wifiscanner volgt u het volgende stappenplan:

Bij het starten van de app dient u eerst de organisatie/apotheeknaam te selecteren.
Nadat u de organisatie heeft geselecteerd, dient u een omschrijving op te geven.
Dit kan elke naam zijn. Bijv. “Zebra Scanner”.
Klik daarna onderin op de knop Registreer.

U kunt nu de scanner weer gebruiken zoals u gewend bent.

Indien u verdere vragen heeft mbt ServiSoft kunt u deze mailen naar support@servilocker.com